Burebista01
Burebista01
|
|
| Puncte: | 2.195 |
| Loc: | 961 |
| Inamici învinşi: |
31.452 (893.)
|
| Trib: |
MCA
|
| Bonus de noapte: |
Curent: 00:00-08:00
|
| Sate (2) |
Coordonate |
Puncte |
|
|
507|386 |
613 |
|
|
507|387 |
1.582 |
|
|
Text personal
|
| Am trecut prin lumile de la început! Voi trece și prin acestea, fără frica!!! |
Realizări în luptă
Jefuitor (Argint - Nivel 3)
Jefuieşte în total 1.000.000 resurse.
Jefuitor (Bronz - Nivel 2)
Jefuieşte de 100 ori sate străine.
Asasin de nobili (Lemn - Nivel 1)
Ucide un nobil în luptă.
Conducător (Lemn - Nivel 1)
Învinge un total de 10.000 trupe duşmane.
Maestru războinic (Lemn - Nivel 1)
Atacă 10 jucători diferiţi.
Realizări sociale
Fraţi de arme (Lemn - Nivel 1)
Rămâi membru al aceluiași trib timp de 30 zile consecutive.
Prieten de nădejde (Lemn - Nivel 1)
Fă un total de 5 prietenii.
Școlit
Ai promovat ucenicia ajutat de RoBINGO17.
Realizări de creștere
Arhitect (Bronz - Nivel 2)
Construiește în total 150 nivele de clădiri!
Bibliotecar (Bronz - Nivel 2)
Descoperă 6 Cărți de abilități unice.
Lider de piaţă (Bronz - Nivel 2)
Ai făcut negoţ de 100 ori la târg.
Nivelul Paladinului (Bronz - Nivel 2)
Extinde paladinul până la nivelul 10.
Recrutare (Bronz - Nivel 2)
Recrutează în total 5.000 unități!
Regele punctelor (Bronz - Nivel 2)
Urcă în clasament până la 5.000 puncte.
Scor continent: (Bronz - Nivel 2)
Încearcă să ajungi în top 30 al unui continent!
Strângător (Bronz - Nivel 2)
Curătă în total 10.000 resurse.
Arheologul (Lemn - Nivel 1)
Descoperă 2 relicve.
Maestru de misiuni (Lemn - Nivel 1)
Încheie 40 misiuni!
Rămas fără timp (Lemn - Nivel 1)
Folosește opțiunea de finalizare imediată de 15 ori!
Student realizat (Lemn - Nivel 1)
Îmbunătățește abilitățile paladinilor tăi la un total combinat de 15 niveluri de abilități.
Top scor (Lemn - Nivel 1)
Încearcă să ajungi în top 1.000 al acestei lumi.
Alte realizări
Nicovala străveche: Maestrul Fierar (Aur - Nivel 4)
Craftează 40 obiecte.
Nicovala străveche: Colector de Rețete (Argint - Nivel 3)
Găsește 30 rețete unice.
|
|